....♥....


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت من خوش آمدید.امیدوارم از ویسایت من راضی باشید.

خواننده محبوب شما کدام میباشد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان music و آدرس bymusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 206
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 57
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 318
:: بازدید ماه : 312
:: بازدید سال : 2046
:: بازدید کلی : 52014

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود انواع موسیقی آذری،فارسی،استانبولی و ...

....♥....
دو شنبه 25 فروردين 1393 ساعت 9:28 | بازدید : 2248 | نوشته ‌شده به دست علی اندامی | ( نظرات )

روزی با یه آدمی اشنا شدم که زندگیمو عوض کرد

آدمی که با همه ی آدمای اطرافم فرق داشت

طوری که به زندگی به روی دیگه ای نگاه کردم

امروز میخواسم حرف دلمو بگم

البته لازم به گفتنش نیس چون خودش تو قلبم هستش و میشنوه

حالا مینویسم تا موندگار بشه....

 

ببخش اگرچه دورم...

اما قلبم همیشه پیش توست.

وبه عشق تو می تپه...

بدون تو رو تو تموم ضربانهای قلبم حس میکنم.

اگرچه امروز حضورا کنارت نیستم اما روحم هر لحظه روحت و نوازش میکنه.

تو در این لحظه های طلائی هر دم با نفست وجودم رو گرم میکنی

هر دم با من و در منی!

و امروز متشکرم...

برای همه وقتهایی که من و به خنده واداشتی.

برای همه وقتهایی که هرچند خسته اما با جون و دل به حرفهام گوش کردی.

برای همه وقتهایی که با حرفهای معجزه آسات به من جرات و شهامت دادی.

برای همه وقتهایی که از راه دور من و در آغوش همیشه گرمت گرفتی.

برای همه وقتهایی که با من شریک شدی.

برای همه وقتهایی که خواستی در کنارم باشی و بودی.

برای همه وقتهایی که به من اعتماد کردی.

برای همه وقتهایی که من و تحسین کردی.

برای همه وقتهایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.

برای همه وقتهایی که گفتی دوستت دارم.

برای همه وقتهایی که در فکر من بودی.

برای همه وقتهایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقتهایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقتهایی که دلتنگم بودی و دوریم و به جون خریدی.

برای همه وقتهایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقتهایی که با من گریه کردی.

امروز برای من روز مقدسیه.

امروز و هر روز دوست دارم فراموش نکنی

آغوش من برای تو همیشه و همیشه بازه.

هر وقت دلت گرفت، یا از زمونه آزرده شدی، من مثل همیشه اینجام...اینجام تو قلبت

من برای توام و تو تا ابد مالک وجود منی.

میخوام تا ابد با تو باشم چه اینجا چه اونجا، چه شیرین و چه تلخ،چه بد چه خوب، مهم نیست...

 

مهم اینه که برای همیشه دوستت دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
.…....`’•,,•’`




:: موضوعات مرتبط: مطالب عاشقانه , فارسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: